Hoe maak je een 404 pagina in WYSIWYG-webbuilder 6 NL?

Graag in WYSIWYG-webbuilder.

Ik heb geen verstand van technische hoogstandjes, dus graag een duidelijke uitleg aub "voor dummies".

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet.

De 404 pagina is de pagina die je server geeft als er GEEN pagina is. Je kunt dit alleen op de server zelf aanpassen, niet in een WYSIWYG editor.

Als je geen technische hoogstandjes wilt uitvoeren (en niet je eigen server hebt) zul je het met de standaard 404 pagina moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als elke andere pagina. Je kunt elke html-pagina gebruiken als 404 pagina.

Je moet de pagina echter wel op de webserver instellen als 404 pagina. Bij de meeste hosting providers kun je deze instelling op de webserver wijzigen.
rose