Hoe verhelp ik dit:De parameterwaarde voor de schakeloptie controleren-tijdens-schrijfbewerking is onjuist.?

error code 118

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Kan je iets meer uitleggen wat je doet als deze fout verschijnt ?
ik heb niet veel meer kunnen vinden dan de uitleg van de melding maar geen oorzaken tot nu toe
dus graag wat meer details ?

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat voor ding dit is een USB of sd Card? Maar met een sd Card had ik dat ook en daar zit een klein knopje( of schuif dingetje) dat je naar boven of onder moet schuiven en dat waarschijnlijk ook met dat wat jij hebt goed kijken aan de zijkant en dan de kant op doen waar er onlock opstaat nog succes verder!