Hoe voorkom ik een witte break tussen plaatjes wanneer ik een e-mail verstuur naar een Gmail account

Ik heb een behoorlijk zware opmaak in een e-mail. Het is in principe 1 grote ipad. Daarvan wil ik alleen het centrum interactief maken, dus ik heb het plaatje in stukken geknipt en juist gepositioneerd. In Outlook laadt hij het nu helemaal goed, alleen in Gmail en Hotmail laat 'ie tussen de plaatjes een stukje wit zien. Hij sluit dus niet helemaal goed aan. Iemand een workaround hiervoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
kun je de code van je mailpagina laten zien?

Antwoorden (1)

Als images onder elkaar staan in je code (zie voorbeeld) dan ontstaan er witruimtes.

Op de tast (ik ken je code niet) geef ik alvast de volgende oplossing:

Stijl:

Code voor de plaatjes:

Het gedeelte met HSPACE en VSPACE is speciaal voor Internet Explorer, die weer ietsje anders met images omgaat dan de rest.

(HSPACE=horizontale ruimte, VSPACE=verticaal)
rose