Wat voor soort programma's met betrekking tot de ruimtevaart kan ik programmeren in C++

Ik zou graag programma's willen gaan programmeren met Microsoft Visual C++ maar ik weet niet zo goed wat voor programma. Weten jullie een leuk programma die ik kan maken met betrekking tot de luchtvaart of ruimtevaart omdat ik die onderwerpen leuk vindt. En als jullie toch bezig zijn, weten jullie misschien ook direct een algemene naam voor mijn programma's net als microsoft ook een naam heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik gewoon een andere baan gaan zoeken, want je mist alle vormen van creativiteit.
Programmeurs zoeken oplossingen voor bestaande problemen.

Oh en een naam heb ik voor je: Het ET GoHome Office pakket (voor in de ruimte)