Is er een RSS feed van goeievraag?

Ik wil een applicatie maken voor mijn telefoon om goeievraag vragen mee te kunnen zien, maar ik kan geen RSS of andere webfeed link vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor: http://www.goeievraag.nl/feed/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik Firefox, op het moment dat er bij een website een feed hoort krijg je dat rechts in je adresbalk te zien door middel van dat RSS-logo. Daar klik je dan op en je gaat naar het adres van de feed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt dus ook feeds per vraag: http://www.goeievraag.nl/feed/vraag/13895
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een compleet verouderde en achterlijke browser zoals IE6 gebruikt, dan kun je geen RSS lezen. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan gebeuren toch ;)

Andere antwoorden (2)

Onderaan deze pagina: oranje ikoontje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alleen is er een RSS-feed, maar ook een uitgebreide API waarmee je op allerlei manieren en in allerlei formaten GV-data kunt ophalen. Zie de bron.