Weet iemand software om mooie reclame te tonen op een tv in een restaurant? zoals weekmenu's en foto's/filmpjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.9K

Het beste antwoord

prezi werkt hier goed voor.
dit is redelijk nieuw en tot nu toe heb ik het al bij verschillende bedrijven op een beurs gezien (NOT, nederlandse onderwijs tentoonstelling) en ook werd het bij mij op school gebruikt het afgelopen jaar bij eindpresentaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top!

Andere antwoorden (3)

Als je een pc op de tv aansluit kun je met powerpoint presentaties maken (daar kunnen foto's, video's en teksten in)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie en professionele oplossing is Xibo. Je kunt de inhoud op afstand bewerken en inplannen, zodat de voorstelling gewoon doorloopt en niet, zoals bijvoorbeeld bij een PowerPointpresentatie, tijdens het bewerken offline is.
Het is open source, en gratis te gebruiken.

http://xibo.org.uk/

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een alternatief zoekt, zoek dan op "Digital Signage"
bamibal
13 jaar geleden
... en indien je een Mac OS gebruiker bent, dan kan je dit doen met Keynote.
(is gelijkaardig als Powerpoint van Windows)