Hoe laat je een pagina openen in je browser vanuit een popup met HTML/JavaScript?

Tot nu toe heb ik zo dat iedereen op een link kan klikken op een website van mij, en dan opent er een popup.

Maar nu wil ik zo dat als ze in die popup weer op een link klikken, dat er dan een andere pagina geopend wordt op de 'normale' site. Dus in een andere (al geopende) venster.

Toegevoegd na 1 uur:
Heb het al:
opener.location.href = 'paginaopenen.php';

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het al? Dan kan je de vraag sluiten.

Het beste antwoord

Jij kan ook doen:

opener.location.href = ‘paginaopenen.php’;window.close();

met dat zal je ook de huidige popup venster afsluiten.