Ligt aan welk toestel je hebt?

In de meeste gevallen kan het met Nokia PC Suite
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe werkt dat ;d ?
kan je laten doen bij een Nokia servicepunt.
afhankelijk waar je woont.
kijk eens op deze site
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3
en type jouw provincie in;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GEWOON DOWNLOADEN MAAR HET LIGT ERAAN WELKE NOKIA JE HEBT
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals al eerder gezegd hangt het er vanaf welke nokia je hebt.. als je wifi(draadloos internet) op je mobiel hebt kun je via de ovi store op je mobiel spelletje downloaden en installeren.. maar als je dat niet hebt moet je Nokia PC suite installeren of Nokia Ovi suite en dan kun je spelletjes downloaden via de store.ovi.com en installeren met een van de PC suites als je mobiel is aangesloten op je pc.

tip: ga naar www.gallery.mobile9.com en selecteer jouw toestel, hier kun je gratis java games downloaden