Het hangt een van je template af. Bij de standaard templates die bij de installatie van Joomla meekomen, zit het topmenu op de goede plek. Maar bij andere templates moet je het topmenu in de goede modulepositie zetten. Zoals bij artisteer templates moet je de positie user 3 gebruiken en ook nog als class art-vmenu toevoegen, anders doet hij het niet.
Je kan de moduleposities van je template zien in de template manager, of door achter de url van je site tp=? toevoegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Joomla heeft standaard een topmenu. Gewoon links aan toevoegen of verwijderen naar behoefte.