hoe zet ik youtube op mijn bureaublad?

en
hoe zet ik goeievraag op mijn bureaublad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
36.1K

Het beste antwoord

Start YouTube, klik rechtermuisknop, kies 'snelkoppeling naar bureaublad' en klaar is Kees....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon een snelkoppeling maken en verwijzen naar de youtube site .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook als opstartpagina iGoogle kunnen gebruiken waar je een grote keuze hebt van meestart opties.Waaronder Youtube:

http://www.google.be/ig?hl=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat youtube en goeievraag in je favorieten map staan.
Nu klik je op favorieten en dan met je rechtermuisknop op een van de twee, kies dan kopieren » kopieren naar bureaublad(snelkoppeling maken), doe dit met allebei :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik met je rechter muisknop op je bureaublad. Ga vervolgens met je muis op 'Nieuw' staan en klik daarna op 'Snelkoppeling' (Zoals in de eerste afbeelding).

In het scherm dat dan opent, vul je de link naar Youtube in (zoals in de tweede afbeelding) en vervolgens klik je op 'Volgende'.

Nu alleen nog de naam opgeven hoe je hem wel noemen (ik stel voor dat je hem Youtube noemt), klik op voltooien en klaar is kees.