Weet iemand een AJAX script voor een verticaal hide/show functie?

Zoals op spele.nl bij een spelletje.

Toegevoegd na 2 uur:
Met javascript dat je op een knopje drukt dat het dan uitschuift. en weer klikt dan inschuift.

Toegevoegd na 2 uur:
mijn site: htp://www.pchulpje.woelmuis.nl .
De sidebar waar het weer en de zoekmachine staan wil ik het hebben.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik wil een schuivend paneeltje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose, dat wil ik nou juist.
rose
13 jaar geleden
WAT wil je nou juist. Schrijf eens goed op wat je eigenlijk wilt. Wil je een schuivend paneeltje, of wil je een 'gadget' op je pagina?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hel erg bedankt voor de tips! ( Ik ben hier nieuw) :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja!

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp is dit:

http://www.andrewsellick.com/examples/sliding-side-bar/#

wat je zoekt.

In dat gevaL kun je hier:

http://www.andrewsellick.com/35/sexy-sliding-javascript-side-bar-menu-using-mootools

lezen hoe het moet!
rose