Weet iemand een programma/site waarbij je een text op een paraplu kunt laten drukken?

Mijn nichtje promofeert binnenkort. Omdat ze o.a. de text: "In every job that must be done, there is an element of fun" van mary Poppins als stelling heeft bij haar proefschrift, lijkt het me leuk haar een paraplu te geven met dezelfde text. Ook een afbeelding van Mary poppins lijkt me leuk erbij te doen.

Heb uiteraard al uitgebreid gekeken op internet, maar zo'n lange text te kunnen gebruiken om te laten bedrukken op een paraplu (liefst niet te duur!) heb ik niet kunnen vinden...
Heeft iemand een tip?

Heel graag, bvhd!

13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Leuk idee!
Ik heb even rondgekeken op internet, en er zijn genoeg sites, waar er allerlei oplossingen zijn, voor het bedrukken van een paraplu. Ook de lengte van de tekst is geen probleem. Hoewel ik me afvraag of het nog leuk is, om op een paraplu zo'n lange tekst te drukken, omdat ie dan nauwelijks leesbaar is (hoe korter de tekst, hoe groter de letters en hoe beter het opvalt)
Hieronder een voorbeeldlink. Ik raad je aan om eventueel verder te zoeken op de woorden "paraplu" en "bedrukken" in Google. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op de bovengenoemde site kun je niet de hele tekst invoeren die je wil (erg leuk bedacht trouwens)

op deze link kun je wel de hele zin invoeren:

http://www.plushop.nl/Webwinkel-Category-140161/Paraplu-bedrukken.html

Ze hebben echter niet zoveel keus qua kleuren paraplu's.
Je kan er volgens mij geen foto op laten zetten
(maar tekst alleen lijkt mij leuker, zij weet tenslotte waar het voor staat)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou eventueel zelf aan de slag kunnen gaan. Bij de Hema kun je strijkpapier kopen waar je via je eigen pc een tekst op kan printen (in spiegelschrift!) Dit moet je dan, heel voorzichtig, strijken op de paraplu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misslobe
13 jaar geleden
wat een leuk idee!