Hoe herstel ik dit?

mijn favorieten had ik eerst rommelig door elkaar
plotseling verschenen ze in alfabetische volgorde
nu wil ik ze weer door elkaar omdat ik zo de sites die ik geregeld bezoek makkelijker kan vinden
wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

bewerk je favorieten lijst en zet voor iedere link een cijfer en laat hem dan sorteren zodat je je eigen ranglijst krijgt

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt ook een map aanmaken in favorieten en daar in al je belangrijke links zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal t proberen
ik had ze niet in een map maar links van het scherm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan ook gewoon nummeren dan heb je nooit meer last van dat ze niet in jou gewenste volgorde staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik... Een speciale map voor Erotiek en daaronder ergens een link Oma weet raad....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik, toch maar een ander plaatje :).
+ trouwens voor je antwoord (en de lach op mijn gezicht, hoewel mijn fantasie wel heel erg op hol geslagen is met de twee bovengenoemde items... zie oma daar al raad geven)

Andere antwoorden (1)

Je akn de favorieten gewoon slepen naar de plek in het menu waar je ze wilt hebben.