Hoe kun je twee filmpjes in één filmpje stoppen?

Voor CKV (schoolvak) wil ik een filmpje maken dat ik een liedje, met verschillende partijen speel op de piano.. hoe stop ik dit bij elkaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het puur gaat om plakken en eventueel inkorten van de filmpjes is videoeditmaster het beste, je houdt de originele kwaliteit en het gaat supersnel.
Programma is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door ze te editen tot 1 filmpje in een geschikt programma.

Dit kan bijvoorbeeld al in Windows movie maker (staat al op je computer als je windows hebt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Movie Maker !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sleep ze beiden naar Windows Moviemaker, en geef er eventueel een leuke overgangseffect in.