Ik wil een deel van mijn youtube fimpjes op vimeo zetten, hoe doe ik dat?

Aangezien ik een deel van de fimpjes niet meer op mijn computer heb staan moet ik ze op de een of andere manier van youtube halen en overzetten....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb even gekeken bij chrome extensie en FireFox add-ons. Uit de resultatendie ik kreeg, denk ik dat als je FireFox nog niet op je computer hebt, deze te installeren en daarna de "hulp add-on": Easiest Youtube video downloader, 1-Click YouTube Video Download of een andere die lijkt te doen wat je wilt toe te voegen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je ook probeert ,het beeld zal niet goed overkomen,je kunt alle programma,s downloaden maar het beeld blijft slecht,dat is het nadeel als je filmtjes van you tube download.