Worden jullie nou niet moe van dat continue geemmer over de opzet van GV?

Dit is natuurlijk nog maar de helft van het concept. Er zal ergens op de weg toch iets commercieels met deze site gedaan gaan worden, en dan? Wat doen jullie dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je doet nu anders vrolijk mee door deze vraag te stellen.. en vervolgens er inhoudelijk op ingaat door te vragen wat we gaan doen als de site in de toekomst commercieel wordt. Is dat juist geëmmer ten top? Maar wat voor antwoord wil je op een vraag als dit? Dat mensen "ja" of "nee" gaan antwoorden. Dit is nou niet echt bepaald het delen van kennis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1-0 voor de Suniramer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eum, in welk opzicht? wat bedoelt is als een provocatie en zaken een klein beetje op scherp te zetten lukt aardig. Dus ik vind mijn vraag zeer geslaagd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap je vraag ook wel en ben het ook wel met je eens wat betreft het geëmmer, maar dat je er vervolgens inhoudelijk op ingaat vind ik niet echt van toepassing. Maar als het als provocatie is bedoeld vind ik het wel goed. Hou ik ook wel van:)

Het beste antwoord

Ik denk dat alle input van het publiek welkom is.
Althans, zo zou ik reageren als ik wat nieuws had opgezet.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, daar word ik niet moe van.
Wel van de regenteske houding t.o.v. gebruikers.
Dat is zo jaren '50.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik wil heel graag dat de kwaliteit hoger wordt als ze al is...
En dat er een vraagbaak gevormd wordt...
en daar werken wij aan mee...

en Nee dit wordt niet commercieel...

Dus we blijven mooi onze bijdragen leveren...