Welke niches zijn altijd HOT

Ik wil een serieuze internet business gaan opstarten. Nu moet ik een niche gaan uitkiezen. Een kleine markt met een groep potentiële kopers. Wat zijn op dit moment HOT niches? Waar wordt veel naar gezocht op internet? Wat zijn de markten die de meeste bezoekers trekken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik dat wist, ging ik het jou dan vertellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je iets aan deze website die je kan helpen om het antwoord te vinden: http://financieel.infonu.nl/diversen/9921-hoe-vind-je-de-hotste-nichemarkten-voor-een-e-business.html
Antoni
14 jaar geleden
+1 voor Biertje! Een toepasselijker website zal bijna niet te vinden zijn!

Antwoorden (5)

Zoekresultaten en porno
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je serieus wil opstarten moet je niet gaan zoeken naar een niche. Ervan uitgaande dat je al een product/dienst hebt, dan kan je er een serieus bedrijf van maken. Geforceerd zoeken naar mogelijkheden eindigd vaak in het geforceerd betalen van rekeningen en uiteindelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm... begin je niet aan de achterkant?

Je wilt een bedrijf beginnen, en zoekt nu "dus" een niche.

Ik verwacht precies het omgekeerde: je hebt een idee voor een product, en je denkt dat daar behoefte aan is. Of je ziet een behoefte, en bedenkt daar een product bij. Pas dan, inderdaad, pas dan, ga je overwegen of jij een bedrijf kunt/wilt/zult oprichten dat zich op die niche zal richten.

Ik denk dat je alleen een kans maakt als je die volgorde aanhoudt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dit wilde ik ook vertellen, maar bij mij staat het wel erg krom omschreven als ik ht nalees. +1
Een agenda systeem voor MKB, denk aan pedicures, schoonheidsspecialisten enz. Je kan het bedrijf een agenda afspraak laten maken, en de klant krijgt dan een SMS je een dag vt voren en een uur van te voren.
Voor de klant is het gratis en voor het bedijf een bedragje per boeking.
Als je miljonair bent mail me dan ff.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een electrische agenda, boodschappenlijst, e-mail, to-do list etc. met touchscreen aan de muur in de gang. Die synchroniseren met pda's en vervolgens familiefunctionaliteit eropzetten.

En dit als één fatsoenlijk product verkopen.