Ik zou met een fotobewerkingsprogramma de foto's samenvoegen tot één nieuw plaatje. Dat nieuwe plaatje stel je dan in als achtergrondafbeelding.
Cryofiel
een jaar geleden
Een mooi programma is Collage-it. Je sleept de foto's erin en in verschillende stylen etc. Opslaan als een. Jpg bijvoorbeeld en gebruik het waarvoor jij het wilt.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Om meerdere fotos op een achtergrond vergrendelscherm te zetten, moet je eerst de foto's selecteren die je wilt gebruiken. Vervolgens kun je deze foto's naar de map 'Pictures' verplaatsen. Ga vervolgens naar 'Instellingen' en klik op 'Achtergrond'. Selecteer vervolgens 'Meerdere foto's' en kies de foto's die je wilt gebruiken.
9 maanden geleden