In Google Chrome zie ik soms opeens een vakje met een snelkoppeling van het bureaublad, hoe voorkom ik dit?

Zoals je op de afbeelding ziet wat er in de cirkel staat is een snelkoppeling van het bureaublad.
Dit krijg ik regelmatig te zien als ik met mijn muis over een willekeurige internetpagina ga in Google Chrome.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, ik had niet opgemerkt dat ik nog tabbladen open had zoals nederland.fm etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er gewoon even op klikken als het in je browser staat helpt soms ook wel.
Heb je er nog last van trouwens?

Groetjes

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt trouwens ook foto's van je scherm maken met de screenshot knop op je toetsenbord! (meestal aangegeven als iets van: prntscrn ).
Daarna ctrl + v en plakken in een programma wat je wilt:)
Paint bijvoorbeeld, of iets anders:)

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zouden mensen die met een camera een foto van hun beeldscherm maken, er ook serieus over denken de monitor op een kopieermachine te leggen om een afdruk te maken? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh oke..
hmm, heb je misschien teamviewer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan zouden we je misschien kunnen helpen kijken of we de oorzaak kunnen achterhalen :)

Andere antwoorden (1)

Als ik eerlijk moet zijn weet ik niet hoe het komt maar misschien ligt het aan de browser.
Je kan het proberen met andere browser , even kijken of je het zelfde probleem houd, probeer misschien firefox of safari.
Mvg