Kent iemand een betaalbare Hosting bedrijf met volgende mogelijkheden?

Hosting bedrijf moet aanbieden:

- Templates aanbieden voor uw eigen website, zodoende je in no-time online zonder programma's je eigen website kunt opzetten.

- duidelijke webmail die eventueel met iPhone kan synchroniseren.

- betaalbaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij dreamhost.com kun je oneindig domeinen toevoegen, onbeperkt data en vele one-click-installs (Joomla, wordpress, etc).

Tip: Met kortingscode DHGRATISDOMEIN krijg je een gratis domein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb 1 van mijn sites bij hosting2go
Die hebben een website builder in hun systeem zitten.

En goedkoop!