kennen jullie een website waar je thema's kan pimpen of downloaden voor internet explorer?? Of een programma waar je dat kan downloaden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is helaas niet mogelijk op IE

Bij Google Chrome en Firefox is het wel mogelijk
(beide gratis, links in Bron)

Google Chrome heeft maar een klein aantal thema's (in vergelijking met Firefox). Maar die thema's worden gemaakt door mensen met ervaring.

Firefox heeft een heel ruime keuze aan thema's. Maar deze zijn gemaakt door veel verschillende, "normale" mensen. Het kan dus zijn dat er veel lelijke thema's bij zitten.

Ik zelf gebruik Google Chrome, het is sneller, mooier en makkelijker.

Toegevoegd na 4 minuten:
Toch nog even voor alle zekerheid/duidelijkheid

1e Link: Google Chrome
2e Link: Mozilla Firefox

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik ben de pagina's vergeten waar je de thema's kan verkrijgen! Wat dom van me.

3e Link: Google Chrome Thema's
4e Link: Mozilla Firefox Thema's
Video: Promo Video van Google Chrome (Engels)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het de beste antwoord,ookal is het te lang.
Het belangrijkste is dat ik er een duidelijke en handige antwoord op heb .

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet zo'n programma, maar je zou eventueel Google Chrome kunnen downloaden, heb ik ook gedaan, werkt heel goed.
Daarop kun je met meerdere tabbladen tegelijk surfen, een thema toevoegen aan je browser en aan je google homepage.

Hier kun je Google Chrome downloaden:
http://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl&brand=CHMB&utm_campaign=nl&utm_source=nl-ha-emea-nl-bk&utm_medium=ha

succes!