Is one.com echt een betrouwbare webhost?

Ik sta op het punt mijn website te gaan hosten bij one.com, maar is dit echt een goed plan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

http://www.internetten.nl/hosting/detail/hostdetail.asp?m=4&host=2850

Volgens mij staan daar paar gebruikerservaringen over de host die je bedoeld.
Kijk eens rond zou ik zeggen:)

Groetjes

Toegevoegd na 2 minuten:
staan ook wat negatieve reacties bij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De service van One is perfect: ze hebben een knop op hun site waarmee je snel even kan chatten met een medewerker, en zo helpen ze je altijd heel snel.
Ik heb er aardig wat websites draaien, en deze hebben nooit platgelegen.
Wel een nadeel: dikke Php/MySQL-sites die bij One worden gehost, zijn t r a a g . . . .

Maar ja, voor €1,25,- per maand kun je niet alles verwachten. Ik geef ze een 8½.