Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een goed idee voor een site, hoe moet ik dit uitwerken? Ik heb zelf geen verstand van websites

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
878

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Eerst moet je je adres zien te claimen. Op http://www.sidn.nl kan je checken of je beoogde Nederlandse adres al bestaat of niet. Via je eigen provider (of elders) kan je wel dan zo'n niet-bestaand adres claimen. Dat kost een paar tientjes per jaar.
Bij 't afnemen van zo'n abonnement kan je er vaak ook voor kiezen om tegelijkertijd een site-builder te kunnen gebruiken.
Even op de site van je provider kijken :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lay-out kan je denk ik zelf tekenen en voorzien van evt. tekst. Met tekenen bedoel ik gewoon op een vel. En dan zou ik naar een webdesign-bedrijf gaan en die zal de website voor je ontwerpen (200 euro of meer). Of zoek een handige vriend.

Je kan natuurlijk ook zelf iets maken met een sitebuilder, maar succesvol zal je site daar echter niet mee worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
mensen vergeten wel eens dat een goede site, geen grafisch hoogstandje hoeft te zijn. een goed idee voor een site kan heel lucratief zijn en grafisch wil je dat eigenlijk niet teveel uitbuiten, het beperkt namelijk de toegankelijk voor bezoekers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@sterredag: vergeet echter niet wat het uiterlijk voor een website kan doen. Daarnaast kan het nooit kwaad als iemand met verstand van websites eens de website-ideeën bekijkt. Maar je hebt ergens wel gelijk, want Marktplaats is niet groot geworden dankzij het mooie design van de site. Echter is Marktplaats ook niet met een SiteBuilder gemaakt, want er zit toch behoorlijk wat code achter om de site tot een succes te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden