Ik heb een goed idee voor een site, hoe moet ik dit uitwerken? Ik heb zelf geen verstand van websites

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer met een webdesign bedrijf vooraf wel iets af te spreken over de rechten rondom het idee. Stel bijvoorbeeld een geheimhoudingsverklaring op en laat die tekenen. Je wil niet dat een webdesigner er met jouw idee vandoor gaat. Je kunt ook proberen het idee zelf wat vaag te houden. En probeer dan wat webdesign bedrijven te bellen in plaats van te e-mailen. En probeer zo te achterhalen wat de kosten ongeveer zouden zijn voor inderdaad de volgende aspecten: - grafisch ontwerp nodig ja / nee? kosten - bestaat een dergelijke site of applicatie al? zo ja, is die software / oplossing al te koop? (zo zijn er bijvoorbeeld al marktplaats scripts te koop en kun je voor 200,- euro jouw eigen marktplaats in bloemen of fietsen opzetten) - op maat maken / programmeren? wat zijn dan de stappen en de prijs range (bijvoorbeeld tussen 500 en 1000 euro? of eerder tussen 5.000 en 10.000 euro?)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100