Met welke website kan je net als google zoeken, waarbij de resultaten niet het zelfde zijn, of anders?

Of dat je echt nog dieper kan zoeken dan google!?

Toegevoegd na 28 seconden:
anders als in: andere resultaten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Hierbij een link naar een wikipedia-pagina waar een heleboel zoekmachines bij elkaar staan. Ze gebruiken verschillende zoekroutines dus zullen ook verschillende resulaten geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

www.ixquick.nl

maakt gebruik van verschillende zoekmachines en slaat je zoekgegevens ook niet op zodat de googelaars geen misbruik kunnen maken van je privacy...