Waarom belanden mijn verstuurde mailtjes regelmatig bij de ontvanger zijn spambox?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Kan met van alles te maken hebben. Je e-mailadres kan klinken alsof het een (reclame-)bedrijf is, of op een andere manier zo dat het verzonnen lijkt. Wat ook belangrijk is: als je iets heel algemeens of nietszeggends zoals Hi of hallo in het onderwerp van je mail zet dan wordt het ook vaak voor Spam aangezien.
Is het bij alle ontvangers zo, of slechts bij enkelen? Misschien hebben die hun anti-spam iets te scherp ingesteld?
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is tegenwoordig steeds vaker. Het kan zijn dat jij mailt met een gmail of hotmail.account. Vele gratis accounts worden door de spamfilters gezien als SPAM. Ook is het mogelijk dat de ontvanger je eerder handmatig als spam heeft aangemerkt waardoor je mail er ook in beland. Het is eenvoudig op te lossen voor de ontvanger. Hij/zij moet eenmalig jouw mail vrijgeven uit de filter, dus als geen spam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak wordt er automatisch troep meegestuurd, zoals allerlei linkjes naar websites. Dit zie je op hotmail en encredimail bijvoorbeeld. Ongewild wordt er allerlei reclame meegezonden. Als je dan een wat strak spamfilter hebt, tja... Die haalt 't er dan terecht uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kan helpen is dat je ontvanger jouw e-mailadres in zijn adressenboekje heeft staan