Wie weet er naast Marktplaats en speurders nog meer soortgelijke sites???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
20.9K

Antwoorden (10)

Ebay is een van de meest bekendste er zijn nog wat kleinere specialistische. Maar voor soortgelijke sites is Ebay het populairst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/gewone-overtreffende-trap-gebleven-gezegd.6369
Speurders.nl
Aanbodpagina.nl
Tweedehands.net
Marktnet.nl
Marktplaats.nl
Speurmarkt.nl
eBay.nl
AdverteerGratis.nl
2dehands.nl
Marktplaza.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je iets specifieks zoekt kun je het beste gebruik maken van www.veilingkijker.nl .
Deze site combineert speurders, tweedehands.net, marktgigant, marktplaza, aanbodpagina, marktplaats en ebay.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dat wilde ik nu net zeggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-kooppleinen

- buurtlink !

Toegevoegd op 17-05-2009 22:44:27
koopplein.nl , dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google.nl

Nu niet meteen denken dat dit geen serieus antwoord is. Ik zocht pas iets en in plaats van in marktplaats tikte ik het toevallig in google in en hiermee kreeg ik een waslijst aan directe links naar verschillende hierboven genoemde sites waar het betreffende artikel aangeboden werd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.terk.nl
Razendsnel, mits je de goede zoekwoorden intypt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op marktzoeker.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Https://MarktPlaats24.nl