facebook is een social network website waar je kan chatten met vrienden, berichtjes kan schrijven naar elkaar en ook spelletjes kan spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Facebook is een sociale netwerksite die al sinds 2004 bestaat. Zoiets als Hyves, maar dan wereldwijd. Sinds 2008 is er een Nederlandstalige editie. Er zijn meer dan een half miljard (!) gebruikers van Facebook. Je kunt via Facebook makkelijk contacten onderhouden met buitenlandse vrienden, oude bekenden zoeken en nieuwe contacten opdoen. Foto's uploaden, video's delen en laten weten wat je bezighoudt, het kan allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
facebook is een internationale website waar je vrienden kunt hebben net als op bijv. hyves, alleen het grote verschil tussen facebook en hyves is dat als je bij facebook op een foto staat die iemand anders heeft en die persoon (of iemand anders) op jou hoofd klikt en daar jou naam aan toevoegt jij automatisch die foto ook krijgt.
ook geldt dit voor mensen die jij op jou foto een ''naam'' geeft, ook die mensen krijgen die foto.

kortom dit is een hele handige,snelle manier voor het uitwisselen van foto's.
en daarvoor is het ook het meest gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Facebook is een sociaal network waar je van alles kan delen met je vrienden. Hyves (Nederlands produkt) is ook zo'n netwerk en gaat waarschijnlijk op in Facebook, de laatste komt meer en meer op. Kijk wel uit wat je neerzet op zo'n sociaal network, wees voorzichting met wie je de informatie deelt.