Kan het kwaad als je mee speelt met toto (online) als minderjarige?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ach je weet zeker dat je nooit wat wint. :)
Zou je n.l. een dikke prijs winnen wordt die niet aan een minderjarige uitgekeerd. (Je ging akkoord met die voorwaarden.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt inderdaad verslaafd rakken aan het gokken. Maar omdat jij al 18 jaar bent is het niet verboden om mee te spelen. Als winkelier moeten we je weigeren, dat zal ongetwijfeld ook op de site van de lotto of toto staan. Of het verstandig is?? Ligt er aan hoe jij jezelf in de hand kunt houden.

Antwoorden (2)

het is gokken...dat kan verslavend zijn.dus ja,het kan kwaad,ook voor volwassen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel meer ''kwaad'' als in dat je in de problemen kunt komen omdat je minderjarig bent.
niko
10 jaar geleden
ok.
Je kan je prijs als je die zou winnen nooit ophalen.

Gokken kan verslavend zijn, vandaar dat het als minderjarige niet is toegestaan om te gokken.