Ik krijg AVG niet verwijderd van mijn computer.

Ik zit met een probleempje. Ik krijg AVG, de gratis virusscanner niet meer van mijn computer.

Heb nu al 3x geprobeerd hem te verwijderen maar hij doet gewoon niets. Er staat wel dat hij AVG is aan het verwijderen, maar de balk blijft leeg.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes, Daydream.

Toegevoegd na 6 minuten:
Krijg net een bericht dat ik ook Firefox moet afsluiten, heb op afsluiten geklikt en krijg wéér een foutmelding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
14.3K

Het beste antwoord

Even de removal tool (verwijder programma) van AVG gebruiken.

Eerste of tweede bovenaan, afhankelijk of je een 32 of 64 bits systeem hebt.

http://www.avg.com/us-en/download-tools

Toegevoegd na 12 minuten:
Link van Microsoft toegevoegd, hoe je voor elk systeem kan kijken of het 32 of 64 bits is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjwel zeg! :D Dikke plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsjeblieft. Mocht dit nog met andere scanners gebeuren, de meeste hebben dit soort tooltjes. Loop je alsnog vast even de error(code) posten. Succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet alleen niet zeker of ik een 32-bit versie heb.. waar kan ik dat zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows XP? Dan de 32 bits nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep deze computer heeft windows XP & Heb de 32 bits versie genomen. Echt, nog een bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank hoor, ik weet hoeveel ergernis dit kan geven haha Wil je het nog eens zeker weten in XP. Klik op uitvoeren, typ daarin: sysdm.cpl
en druk op OK. Als je een 64 bit versie hebt staat er achter de Windows versie en naam x64, staat er geen x64 dan is het 32 bits.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb heb het geprobeerd. Gedownload, geopend, en hem z'n gang laten gaan. 2x de pc herstart en nog steeds niks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkt wel dat ik eens 32 bits versie heb :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmz. lastig dingetje dus.. Moeilijk zo te beoordelen, je kan dit nog proberen http://www.appremover.com Een algemeen virus verwijder programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad, doet heel erg moeilijk. Na 3x nog niks. Bedankt voor alle hulp Vuurvlinder, ga nog eens proberen me appremover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lukt dat nog niet dan zijn er misschien nog wel andere oplossingen. RemoveIT Pro wellicht. Leuk hé een computer ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja geweldig :P Appremover is nu mijn PC aan het scannen. Hopelijk vind 'ie AVG, wil er eerlijk gezegd zo snel mogelijk vanaf haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het nog gelukt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is gelukt met nóg meer hulp :)
Bedankt voor alle hulp.

Andere antwoorden (3)

probeer dit eens succes.

http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninstallers/AVG-Remover.shtml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Desnoods de AVG diensten en software deaktiveren / uit de autostart verwijderen en dan opstarten in de veilige modus. Dan met een verwijdertool AVG verwijderen.
Waarom wil je AVG verwijderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor de tips! + Ik vind het een goede virusscanner hoor, maar nu even niet. Misschien dat ik hem ooit later opnieuw download, maar ben er nu niet zo blij mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het nog gelukt?
Welke virusscanner wil je dan gebruiken?
Soms gebeurt het dat zelfs een removal tooltje niet optimaal werkt.
Je kunt handmatig sporen verwijderen van Avg in het register van Windows.
Ga naar start/uitvoeren. Vul in REGEDIT
Vul bij bewerken/zoeken AVG in.
Klik op volgende zoeken, of op de F3 toets.
Verwijder alle AVG sleutels.
LET OP! Als je NIET Avg register bestanden verwijderd, kan je pc schade oplopen. Maak voor de zekerheid een register back-up.
AVG handmatig opschonen in het register, kan betekenen dat je ongeveer 20 sleutels tegen komt. Druk net zolang op F3 totdat alles verwijderd is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder kan je Windows laten zoeken naar AVG mappen.
Het beste kun je tijdelijk Verborgen bestanden weergeven aanzetten.

Dit doe je zo.
Open mijn documenten/extra/mapoties/verborgen bestanden