Wat is een reeel bedrag om te betalen voor een pagina op de RTCC.org?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Nou ja, ik ken het niet. Maar als het heel populair zou zijn moet je er meer voor betalen. Maar stel nou dat het zo maar een willekeurige site is waar je iets moet betalen voor een pagina zou ik zeggen dat 5 euro meer dan voldoende is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou geen geld uitgeven aan deze website. Volgens Alexa heeft ze niet bijzonder veel traffic. De kans dat u gezien wordt is dus niet enorm groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alexa meet alleen het verkeer dat wordt gegenereerd door mensen die de Alexa toolbar aan hebben staan, en dat is slechts een hele kleine doelgroep.

De vraag "wat is reeel om te betalen" hangt af van de waarde die de plaatsing voor jou heeft.

Hoeveel klanten denk je dat deze plaatsing oplevert? Hoeveel is de waarde per klant?
Wat is de kostprijs van het second-best alternatief?

Dat is een rekensommetje, die alleen jij zelf kunt maken.