Leden van de state generaal

Toegevoegd na 2 minuten:
Het moet zijn Leden van de Staten-Generaal...
(kleine nuance)

Toegevoegd na 4 minuten:
In de link de volledige tekst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leden van de Staten Generaal.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geachte leden der staten generaal.... dacht ik.

ofwel: tjek tjek tjek tjek tjek tjek it out wha wha wha what's it al about
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat jij het niet begrijpt, zegt niemand iets.
Geachte menen van de staate generaal zie YouTube dan kan je hem zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leden van de Staten- Generaal

Behalve in 1999 toen begon de troonrede zo:

Mijne Heeren!

Het is Mij aangenaam U bijeen te zien tot hervatting Uwer werkzaamheden.(...) Op menig gebied is dringend behoefte aan krachtige wetgevende maatregelen.

Zo sprak honderd jaar geleden mijn Grootmoeder tot Uw voorgangers.

Leden van de Staten-Generaal,

Vooral het ´Mijne Heren` deed veel mensen verbaasd kijken, want de tijd dat de koningin alleen tot heren sprak is natuurlijk allang voor bij.
Het was een soort grapje van de koningin :)