Nero 9... Zie link voor download.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is niet gratis maar een trial (uitproberen) tenzij je er een crack voor zoekt.
Of dat het goed is weet ik niet. Maar ik beperk me altijd tot de software van de drive die erin zit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cdburnerxp
(zie bron)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
imgburn
convertxtodvd
winavi
nero8/9

dit zijn de betere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een Mac maakt het onderdeel uit van MacOSX, dus heb je niet eens zo'n programma nodig. Maak in plaats van een gewone map een 'brandmap' aan, gooi er de content in en selecteer vervolgens "brand schijf".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik InfraRecorder. Volledige gratis. Is me aangeraden door TrueCrypt. Kan ook ISO's branden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maak gebruik van Poweriso.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
burn4free Krijg je wel zo'n toolbar in je browser, maar die kan je gelijk weer weg halen. Verder prima programma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de gratis DeepBurner:
http://www.deepburner.com/download/DeepBurner1.exe

Toegevoegd op 15-05-2009 14:43:08
Slechts 2.7MB!! Da's handig klein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist je dat standaard in XP en Vista je met de Verkenner kunt branden?, door simpelweg te kopiëren naar je schijfstation met de rechter muisknop op het bestand(en) gaan staan.

Toegevoegd op 15-05-2009 19:05:48
Ze kunnen overigens alleen bestanden aan. Dus geen muziek Cd's maken e.d.