Meestal doen ze 's nachts onderhoud, soms duurt dat een uurtje, maar kan ook tot 6 uur in de ochtend duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zoals nu. Ik probeerde het ook niet. Meestal is het binnen korte tijd weer opgelost. Maar je weet het nooit precies.
Een uurtje heb je veel kans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik vind dat wel een bijzondere zin; Ik probeerde het ook niet.
Als er niet van tevoren is aangegeven dat er van x tot y uur onderhoud is, duurt het soms de hele nacht.
De site werkt in elk geval weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eerst maar of je https als eerste in je adresbalk ziet anders proberen hackers je gegevens te stelen