Hoe komt het dat ik dit spel niet kan starten?

Op www.tros.nl/timboektoe wil ik mijn topografie op een leuke manier ophalen, maar ik krijg het spel niet gestart. Het kader waarbinnen dat zou moeten gebeuren wordt zwart. Ik krijg geen foutmelding en heb de juiste Flash Player geinstalleerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Hij doet het bij mij prima.

- Probeer je browser te herstarten
- Probeer het tabblad te sluiten en het spel opnieuw op te starten
- Deïnstalleer Flash Player en download hem opnieuw
- Wat voor browser gebruik je?
- ^ Indien nodig, update hem
- Herstart je PC

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Browser en computer opnieuw gestart, flash player 10 opnieuw geinstalleerd. Nog niet gelukt om het spel te starten. Andere spellen waar flash player voor nodig zijn starten wel.
Ik gebruik Windows.
hoi dat is een goede vraag ik heb precies het zelfde, wie weet raad??