Google is niet meer weg te denken uit ons leven. Kun je ergens nazien of navragen wat Google allemaal van je weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Google biedt jezelf een overzicht van welke gegevens ze van jou hebben.

Op het dashboard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk nu weten we meer! dank +

Andere antwoorden (4)

typ je naam erin en zie wat eruit komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan zie je alleen wat openlijk op ándere websites staat
Ja er is bij google iets waardoor je kan zien wat jij op jouw computer allemaal hebt gezocht de afgelopen zes maanden. Dat weten ze dus ook allemaal van je. Ik kan even niet op de naam komen die je achter .nl moet zetten maar wellicht dat een andere GV gebruiker dit kan aanvullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer dit:
google.com: eigen naam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je bent ingelogd op google.com bij het zoeken (met je gmail-account), onthoudt Google al je zoektermen tot jaren terug. Ik ben daar wel eens doorheen gaan bladeren, en dat is geen informatie die ik graag met anderen wil delen ;-)