Ik wil een site maken om telefoons en en accessoires te verkopen. Wie kan mij advies geven?

Mijn plan was:

domeinnaam kopen
dreamweaver kopen
kvk nummer aanschaffen
(producten inslaan, waar?????)

is dit goed een loopt een online webshop goed?
heeft iemand ook een ander idee om te verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet je ook aanmelden op mijnwinkel.nl of bij een andere waar je de producten opslaat en die regelt dan de betaling met ideal enzovoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien ook ergens proberen reclame te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclame maken is zeker belangrijk. Dit zou ik via google adwords doen. Hiermee kan je tegen betaling advertenties op andere sites plaatsen (je betaalt pas als er op wordt geklikt).
Het is erg belangrijk dat je van tevoren een duidelijk en goed stappenplan maakt. Ga er niet vanuit dat je site meteen heel populair wordt en geef aan het begin niet al te veel geld uit. Probeer van te voren ook alvast te zoeken naar leveranciers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer een certificaat te krijgen zoals het thuiswinkel waarborg.
thuiswinkel waarborg controleert jaarlijks of alle bedrijven die dit logo op de website hebben staan er financieel goed voorstaan en aan alle verplichtingen qua leveringen voldoen.
bij faillissement verlies je ook geen geld als je wat hebt gekocht bij een winkel met zo'n waarborg.
klanten zullen hier sneller bereid zijn wat te kopen vanwege het lage risico dat men loopt.

http://www.consumentenbond.nl/service/Uw-recht/betrouwbaarheid-webwinkel-keurmerken