Welk freeware programma is geschikt om van youtube filmpjes naar mp3 om te zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (8)

1-Click YouTube Downloader en Any Video Converter. Allebei gratis!

Toegevoegd na 1 minuut:
Te downloaden op:

http://download.cnet.com/1-Click-YouTube-To-MP3-Converter/3000-2140_4-10958149.html

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
video2mp3.net
listentoyoutube.com
vidtomp3.com

Zijn alle 3 handige programma`s, die je niet hoeft te downloaden.
Hier en daar eens vervelende reclame, maar die kun je gewoon weg klikken (let op, je hoeft op geen van de sites ook maar iets te betalen of bestellen, hij converteert t gratis.) Je zet de link van t filmpje in beeld, convert klikken en netjes wachten, heb jij mp3`tjes.
Succes!

Toegevoegd na 51 seconden:
Je hoeft ook niks te downloaden/installeren op je pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
format factory

Heel handig programma waarmee je vanalles kunt converteren.

Programma is betrouwbaar (artikel in computer idee)

Moet je wel downloaden
google op formatfactory en je vind zo de download site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.zamzar.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een link waarbij je geen software hoeft te downloaden.(want er kunnen namelijk virussen op zitten).
als je naar die link gaat en je voert het adres in van het liedje dat je hebt opgezocht op youtube, dan kan je hem downloaden. link in de bron. het heet: youtube2mp3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je ook met http://www.pctuts.be/f252/film-downloaden-youtube-37225/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een FireFox plug-in genaamd Easy Youtube Video Downloader. Er komt dan in youtube een 'opslaan als...' knop erbij en kun je de youtube video in tal van formaten omzetten en downloaden, waaronder mp3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens Freemake Video Downloader. Deze kan de filmpjes rippen en gelijk omzetten naar een groot aantal formaten waaronder ook MP3.