Wil winrar bestand naar me huis sturen maar, in bijlage snap ik niet hoe ik hem erin krijg help me?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Voor outlook
1. Klik op Nieuw in het menu Bestand en klik vervolgens op E-mailbericht.
2. Ga naar het tabblad Bericht en klik in de groep Toevoegen op Bestand bijvoegen.
3. In het dialoogvenster Bestand invoegen bladert u naar en selecteert u het bestand dat u wilt invoegen. Klik op Invoegen.

een .exe dan kan het beter zijn hier een .zip of .rar van te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of selecteer bestandje en druk op Crtl+C.
Maak nieu e-mail bericht aan en in dit bericht duk op Crtl+V.

:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je webmail gebruikt, zit er op de pagina een vaan een nieuwe mail een knopje "bijlagen toevoegen" (of iets van die strekking). Dan krijg je en venstertje waarin je naar een bestand op je computer kan gaan. Bestandje selecteren dan wordt die aan de mail toegevoegd.