Wat moet ik doen als ik de melding krijg 'Failed to connect to video server'? Volgens mij is dit in Silverlight.

Ik wil bijvoorbeeld http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-239960 kijken, en dan geeft 'ie dat aan. Kan ik deze video misschien kijken in Windows Media Player op één of andere manier. Of wat moet ik doen of installeren om dit ding weer aan de praat te krijgen, om het zo maar te zeggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er zijn een aantal dingen die u kunt proberen die het probleem mogelijk verhelpen:
- Probeer Silverlight opnieuw te installeren (eerst verwijderen in het Configuratiescherm van Windows). Versie 4, dat is de nieuwste, is te downloaden op http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx .
- Verwijder alle browsergegevens. Open Internet Explorer en druk op CRTL + SHIFT + DEL en vink alles aan en klik op 'Verwijderen'. Bij Opera klik op 'Menu', vervolgens op 'Instellingen' en dan op 'Privégegevens verwijderen' en als laatste op 'Verwijderen'.
- Controleer of Silverlight niet wordt geblokkeerd door een firewall, virusscanner of andere beveiligingssoftware. Dit verschilt per beveiligingssoftware.
- U kunt ook (tijdelijk) een andere speler proberen in Internet Explorer:
Open een aflevering op uitzending gemist (bijvoorbeeld http://player.omroep.nl/?aflID=11446174 ) en klik rechtsboven op 'Instellingen' klikt en vervolgens op 'Windows Media Player' en daarna op 'Sla op'. Mogelijk werkt de video dan wel in Windows Media Player.
Andere browsers (bijvoorbeeld Opera) werkt Windows Media player niet zo snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer eens je browser te resetten
config scherm internet opties
geavanceerd
de grijze knop
opnieuw instellen
er wordt gevraagd aal venster van je browser te sluiten en opnieuw te start (de browser niet de hele pc ) je krijg weer even een vragen lijstje probeer het daar dan nog eens mee
capthavoc