Ik ben opgelicht door internetwinkel onetimedeal.nl. Zijn er meer mensen die slechte ervaring hebben bij deze site? Heeft het zin om aangifte te doen?

Het gaat om een relatief klein bedrag, 35 euro, maar het maakt me vreselijk kwaad. Ik heb al gedreigd met aangifte, maar dat maakt geen indruk. Nu vraag ik me af of het zin heeft om aangifte te doen, of dat dat op voorhand zinloos is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit is een bekend geval.

Zelfs TROS Radar heeft het in haar uitzending over gehad.

Maak een melding van je case op opgelichtopinternet.nl
Zij kunnen je helpen met het opstellen van een aangifte en contact opnemen met de persoon (nen) achter de site.

Success.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Weet jhe zeker dat je bent opgelicht, of kan het ook gewoon een misverstand zijn. Het heeft meestal meer zin om nog eens rustig te praten, zonder direct boos te worden.
Vertel anders eerst eens wat er aan de hand is.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer dan een maand geleden een product besteld die binnen vijf dagen geleverd zou worden. Meerdere keren per mail contact gezocht (bellen kan niet) en telkens werd er verteld in zeer onprofessioneel woordgebruik dat het onderweg was. Nadat ik heb aangegeven heb dat ik er geen vertrouwen meer in had en mijn geld terug wens. Heb in niets meer van ze vernomen... Even gegoogled op onetimedeal levert een serie aan vergelijkbare klachten op, maar ik kan nergens vinden dat mensen aangifte hebben gedaan ofzo
Onetimedeal te Houten is elke werkdag bereikbaar van 10.00 tot 12.00 uur op 030-6365024.
Ik zou eerst proberen telefonisch in gesprek te komen over de kwestie.
Aangifte kan daarna altijd nog worden overwogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks! Ga ik over vijf minuten meteen even bellen!!!
Dat denk ik wel, er zijn meer klachten google maar even dan zie je er meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te horen gaat het om een bekend geval.
Het is altijd raadzaam om aangifte te doen. Niet omdat er dan iets aan gedaan wordt, maar omdat er dan een dossier wordt aangelegd. Hoe meer mensen aangifte doen hoe beter!

Toegevoegd na 3 minuten:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=77697&start=99999999
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij TROS radar heb je een EHBO bij opgelicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meld je aan op www.opgelichtopinternet.nl wellicht is deze zaak al bekend en anders kunnen zij wellicht bemiddelen.