Waarom is maandag de dag waarop het internet het drukst bezocht wordt?

Toegevoegd na 20 minuten:
Bron: http://www.breedbandgebruiker.nl/pdf/persbericht.pdf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik denk...,(als dit een gegeven is) dat maandag de drukste dag op internet is, omdat het weekend voornamelijk door de meeste mensen doorgebracht wordt met familie, vrienden of kennissen. Of.., zelf even er lekker tussenuit willen gaan om eindelijk niet de pc te hoeven handelen, wat veel mensen voor hun werk moeten doen.
Na het weekend hebben ze toch wel wat tips of vragen gevonden, die men wil weten. `Google` (of GV uiteraad) is dan wel even fijn om antwoord te kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had je toevoeging nog niet gezien en gelezen.
Doe ik straks Gast 77960.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maandag lezen vrijwel alle mensen zowel thuis als op het werk of ze nog mails hebben gehad in het weekend. Ik heb het idee dat daar maandag dus het meest naar gekeken wordt en dit dus op maandag een groter deel in beslag neemt van het internetgebruik dan andere dagen.
Omdat mensen op het werk dan allerlei privedingen gaan zitten te doen, waarvan in het weekend blijkbaar de irritaties of verwachtingen boven zijn komen drijven (zoals andere energieleverancier, andere woning, opzeggen van abonnementen, andere baan, etc...) Overigens: ook voor call-centers is maandag de drukste dag.