Zeker. Je kunt zelf de prijs bepalen. Als helemaal gratis weggeven niet mogelijk is, kun je altijd nog de prijs vaststellen op 1 cent. Weden dat je binnen de kortste keren een koper hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, het is hetzelfde als marktplaats maar dan voornamelijk gericht op Amerikaanse bezoekers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zeker!

Kijk maar even bij de bronnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is mogelijk jaah.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA het kan heel makkelijk je gaat ernaartoe en kliKt op help zo heb ik het gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk kan dat jij kan als verkoper zelf bepalen hoeveel en of je er wel geld voor wilt hebben