Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik mijn geschiedenis wis in i.e. 7 dan blijft onder de adresbalk wel heel veel staan. hoe krijg ik dat ook weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
711

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je met je muis op het adres gaat staan komt er als het goed is een kruisje achter het adres?
Dan moet je daarop klikken.

Toegevoegd na 14 minuten:
De geschiedenis van bezochte websites wissen

De informatie in dit Help-onderwerp is van toepassing op Windows Internet Explorer 7 en Windows Internet Explorer 8.

In Internet Explorer wordt de geschiedenis opgeslagen van alle websites die u hebt bezocht. U kunt deze informatie verwijderen om ruimte op de vaste schijf vrij te maken of om uw privacy te beschermen.

De browsegeschiedenis verwijderen in Internet Explorer 7
1.U kunt Internetopties als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Netwerk en internet en klik vervolgens op Internetopties.

2.Klik op het tabblad Algemeen en klik vervolgens onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.

3.Klik onder Geschiedenis op Geschiedenis verwijderen en klik vervolgens op Ja om te bevestigen dat u de geschiedenis wilt verwijderen.

4.Klik achtereenvolgens op Sluiten en OK.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Check eens even bij Internet Options -> Delete -> History.

Die moet aangevinkt zijn. Indien het niet zo is, hoor ik het graag.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij IE -> heb je waarschijnlijk :
Internet Options -> delete browsing history
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij configuratie klik je op internetopties, als het goed is zie je dan cookies weergeven en die moet je wissen. Gewoon allemaal selecteren...is waarschijnlijk een hele lijst... En dan wissen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je de automatisch aanvulling bedoeld deze kun je wissen via onderstaande stappenplan:

Open Internet Explorer
Klik op Extra
Klik op Internetopties
Ga naar het tabblad Inhoud
Klik op Auto-aanvullen
Geschiedenis van auto aanvulling verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om echt op een eenvoudige manier van automatisch opgeslagen gegevens af te zijn, kan j bijvoorbeeld gebruik maken van gratis programma's zoals CClearer of Fcleaner. Erg makkelijk te gebruiken software die veel dingen kan snel verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding