Hoe kun je een getagde foto van jezelf die op iemands facebook staat in je eigen album verplaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet. Kun je die persoon niet mailen met de vraag of je de foto mag hebben?

Antwoorden (4)

Dat kan niet. Getagde foto's kun je niet verplaatsen.
Als je graag de foto in een map wilt zetten, moet je die zelf uploaden.

Toegevoegd na 10 minuten:
Getagde foto's is een aparte map in je Facebook profiel.
Kimath
12 jaar geleden
Het is heel makkelijk. Kopieer die foto naar je PC en upload die naar facebook. Klaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik met je rechtermuisknop op de foto. Selecteer afbeelding opslaan als. Sla het op op een plek waar je het makkelijk kan vinden. Endan gewoon zelf gaan uploaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sla de foto op je HD. Dan uploaden naar Facebook.