Twitter for iPhone

na een update voor Twitter for iPhone deze week, doet deze heel raar! hij geeft aan dat er nieuwe tweets zijn, terwijl ik die al gelezen heb en als je op een willekeurige tweet wilt klikken, sluit de applicatie zichzelf af? heeft iemand dit ook of heeft iemand een oplossing of weet iemand een andere gratis no-ads twitter app voor de iPhone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Meestal kunnen de problemen opgelost worden door de applicatie opnieuw te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In eerste instantie zou ik de Twitter-app van de iPhone verwijderen en ook helemaal uit iTunes verwijderen. Dan moet de app van de telefoon verwijderd zijn.

Daarna kun je de app weer via de App Store installeren in de hoop dat het dan beter gaat.

Natsulion lijkt een Twitter client zonder advertenties en met toch aardig wat mogelijkheden. Dit programma is ook opensource wat een redelijke garantie is dat er niet snel advertenties in gaan komen.