Hoe kun je voorkomen dat iemand je iedere 3 minuten een email stuurt in je hotmail?

is lastig

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kan in hotmail alleen markeren als phising bericht. Iets anders kan ik niet vinden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ongewenst markeren helpt niet want de nieuwe berichten blijven toch steeds komen in postvak in

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (4)

Diegene blokkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan de mail toch blokkeren? Tenminste in Outlook kan dat. Dan maak je regelmatig je spambox leeg en je hoeft het niet meer te zien. Op den duur houdt het op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ongewenst markeren kan ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
e-mailadres van afzender blokeren :ga naar ongewenst daar onderin is een link via waar je het e-mailadres kan blokeren
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedaan maar de mailtjes blijven komen