Waarom is MSN Messenger zo populair?

Er zijn genoeg andere, en Windows Messenger werkt niet meer..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is nu ook Windows Live messenger. en die gebruiken heel veel mensen. daar komt de Live-account vandaan. de nieuwere versie als het ware van Hotmail. (hoewel je die nog steeds kunt gebruiken)

Het beste antwoord

Het is gratis, koppelt zichzelf aan je hotmail/live account en heeft een nieuws pagina.

En niet te vergeten word standaard met windows meegeleverd en dus altijd al aanwezig in windows.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk omdat je daarmee onbeperkt dingen naar elkaar kunt doorsturen.
Bij andere messengers zit er vaak een limiet aan het aantal MB's dat je mag uploaden.
Bij Yahoo messenger kun je bv niet meer dan 3 MB doorsturen.
Bij MSN en Windows Live kun je elkaar complete films en cd's doorsturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat de meeste mensen dit al lang hebben en elkaar al "toegevoegd" hebben, wij andere programma's moet je weer opnieuw email adressen etc verzamelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis/ goede marketing / populair bij jeugd (jeugd zijn trendsetters)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het alternatief, zoals bijvoorbeeld Pidgin, webcam niet ondersteunt,... dat vind ik een groot nadeel.

tegenwoordig heb ik ze allbei, pidgin en msn.