Hoe kan ik mijn invoegtoepassingen sluiten?

Internet explorer werkt niet goed en geeft aan dat het aan de invoegtoepassingen ligt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je gaat naar Extra > Invoegtoepassingen Beheren > Invoegtoepassingen in of uitschakelen.

Dar kun je invoegtoepassingen per stuk in en uitschakelen.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ik ze het beste allemaal uitschakelen?Wat doen ze precies?
rose
13 jaar geleden
Dat hangt van de invoegtoepassing af. Shockwave Flah Object zorgt er b.v. voor dat je flash filmpjes kunt bekijken in je browser. Als je die uitschakelt is het over en uit met flashfilmpjes kijken. Als je ze allemaal uitschakelt zie je vanzelf wat er niet meer werkt. Je kunt ze dan ook één voor één weer aanzetten en kijken wanneer je weer problemen krijgt...

Andere antwoorden (2)

Configuratiescherm ,netwerk en internet klikken, internet opties en daar zie je Invoegtoepassing voor brower staan

Toegevoegd na 45 seconden:
browser t is nog vroeg :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien het uitschakelen van de invoegtoepassingen niets op lost voer dan de onderstaande "fix" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978