Internet explorer en Gmail raken steeds in conflict. Heb Windows xp.Wat zou dat zijn?

geen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is in conflict? Misschien moet je het probleem dat je hebt iets duidelijk omschrijven. Stap voor stap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik Gmail opstart krijg ik dit bericht (als ik daarna nog eens opstart gaat het soms weer weg en soms niet)
: De webpagina is verlopen

Meest waarschijnlijke oorzaak:
•De lokale kopie van deze webpagina is verouderd en u dient de webpagina opnieuw te downloaden.

Mogelijke acties:
Klik op de knop Vernieuwen op de werkbalk als u de pagina opnieuw wilt laden. Na het vernieuwen moet u misschien weer naar de specifieke webpagina gaan of de informatie opnieuw opgeven.

Meer informatie

Antwoorden (2)

Het ligt er een beetje aan welke versie van Internet Explorer je hebt. Standaard komt Windows XP met Internet Explorer 6. Dat is een behoorlijk verouderde browser, aangezien er inmiddels Internet Explorer 8 is.

Ik zou je aanraden om Gmail eens met een andere browser proberen te openen. Bijvoorbeeld Mozilla Firefox of Google's eigen Chrome-browser. Dit zijn over het algemeen modernere browsers die beter overweg kunnen met de Javascript waaruit Gmail is opgebouwd. Zo gebruik ik eigenlijk vooral Mozilla Firefox om Gmail te lezen en dat bevalt prima.

Als je nog Internet Explorer 6 hebt, dan raad ik je sowieso aan om deze te upgraden naar een versie 7 of 8.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien het probleem in Internet Explorer 7 of Internet Explorer 7 actief is lost het uitvoeren van dit bestand jouw Internet Explorer probleem mogelijk op http://go.microsoft.com/?linkid=9646978
Dit bestand herstelt de registerwaarden en de instellingen van Internet Explorer.