Oke mijn internet doet raar hij kan telkens geen verbinding maken met de server kan ik hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
server, niet surfer. Dat is iets anders...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan geen verbinding maken met de surfer?
Verbindingen tussen internet en surfer vinden vaak plaats via het toetsenbord, ik neem dus aan dat je server bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze de server bedoeld, dan de andere vraag, werk je draadloos of bekabeld ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach, aangezien de meeste fouten tussen toetsenbord en rugleuning zitten, kan het natuurlijk goed zijn dat ze geen contact krijgt met de surfer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha server stom ook goed :p ik werk draadloos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak niks uit.... ik draadloos en met kabeltje. trek grijze stekker dr maar uit.
en als dat niet werkt? ff je gegevens opslaan op usb.
dan ff nieuwe pro er opzetten..
kost niks.
zelfde gedonder hier ook gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft een mod het woord surfer in server veranderd?? Da's dan een nieuwe mogelijkheid die ze hebben?? (Zou trouwens tijd worden.)

Antwoorden (3)

je kan er niets aan doen, waarschijnlijk gaat het om een storing...
gebeurt mij ook vaak...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal hem eens een paar minuten van de stroom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van waar de min?
dit noemt men ook wel een harde reboot.
en het is maar een kleine moeite. werkt het niet? jammer dan
Is het mogelijk dat jij of iemand anders binnen je netwerk (op een andere pc) iets aan het downloaden is? Afhankelijk van de snelheid van je internet (aantal Mbit/s) worden websites dan trager tot helemaal niet geladen, wat bij jou misschien het geval is.

Als het steeds bij één website is, dan kan het ook zo zijn dat er wat problemen zijn bij de server. Dan is voor niemand de server bereikbaar.

Ik las ook in de reacties dat je draadloos werkt. Dat is vaak ook al veel trager dan dat je bedraad werkt. Als ik hier twee laptops aan zou zetten, beide draadloos, dan moet ik meestal ook een aantal keer op F5 drukken voordat een website eindelijk eens geladen wordt. Misschien helpt het dan als je dichter bij je draadloze router gaat zitten.

En er kan ook gewoon een probleempje zijn bij je internet provider waardoor je internet wat trager is of het helemaal niet meer doet op sommige momenten.